Montag, 11. Oktober 2010

آقای رفسنجانی ،موضع به این بزرگی تا حالا دیده بودی ؟

(هاشمی رفسنجانی:فکر نمي‌کنم خداوند اجازه 
دهد کسی اين وقف را به هم بزند و اگر کسی اين 
کار را کرد، خداوند از او قوي‌تر 
است و وقف را برمي‌گرداند)

آقای رفسنجانی ،حالت جا اومد؟یک سال و چند ماهه مقام عظما هی بهت میگه موضعت  رو نشون بده ،انقدر نشون ندادی که آخر سر عظما رو 
مجبور کردی هم روموضعش نشونت بده هم جاهای دیگرش رو .

تا تو باشی وقتی بهت میگن موضعت رو نشون بده،مثل بچه های خوب خودت موضع محترم رو در بیاری بهشون نشون  بدی .

2 Kommentare:

  1. سلام دوست عزیز
    من مدتی ست که به دنبال یک اشنا می گردم تا برایم یک دعوت نامه بالاترین بفرستد. ولی تلاش های من همگی بی ثمر ماند. خواستم درخواست کنم که اگر در معذوریت قرار نمی گیرید یک دعوت نامه بالاترین برای من بفرستید
    sonia.asiri@gmail.com

    AntwortenLöschen
  2. عزیز جان،متاسفانه من هنوز امکان ارسال دعوت نامه رو ندارم
    خوشحال میشدم اگر میتونستم کمکتون کنم

    AntwortenLöschen