Sonntag, 22. August 2010



ایلنا: علی کریمی به زودی تمرینات خود را با تیم استیل آذین از سر می گیرد. يك منبع نزديك به باشگاه استيل آذين با اعلام این خبر
 تاکید مي كند حتی میزان محرومیت و جریمه نقدی این بازیکن هم مشخص شده است.


گمانه زني ها حاكي از آن است كه در نشست امروز هيات مديره باشگاه استيل آذين احتمال تغيير در مديريت باشگاه بررسي خواهد شد.حسين هدايتي ، مالك استيل آذين چمعه گذشته اميررضا واعظي آشتياني و امير مهريزي را به تركيب هيات مديره اضافه كرد.از واعظي آشتياني كه فصل گذشته مديرعامل استقلال بود به عنوان نامزد پست مديرعاملي يا رياست هيات مديره نام برده مي شود ، با اين حال او گفته است كه نمي خواهد مديرعامل باشد.
به گزارش ايلنا علی کریمی به دلیل آنچه تظاهر به روزه خواری نامیده شد ، با حكم مديرعامل اين باشگاه از حضور در تمرینات تیم منع شد ، اما اعضاي هيات مديره باشگاه در نشستي اضطراري حكم را لغو وپرونده را به كميته انضباطي ارجاع دادند. یک منبع موثق در گفت و گو با ایلنا ضمن تائید این خبر می گوید: «علی کریمی طبق تصمیم کمیته انظباطی باشگاه به پرداخت 25 میلیون تومان جریمه نقدی و سه جلسه محرومیت محکوم شده است.» این خبر در حالی منتشر شده که پيش از اين گفته مي شد نشست دوم كميته انضباطي براي بررسي پرونده كريمي سه شنبه اين هفته با دعوت از صادق درودگر ، سرپرست تيم برگزار خواهد شد . 

1 Kommentar:

  1. پتیشن به فیفا برای علی کریمی

    حدود 1500 رای داریم میخواهیم به 10000 برسیم. با گذاشتنش در فیسبوک به ما کمک کنید.

    AntwortenLöschen